Jak postupovat při reklamaci

Sice máme vášeň pro všechno italské, ale při reklamaci postupujeme systematicky a podle pravidel, problémy a dotazy neřešíme ve stylu „italské domácnosti“ 😊

Níže tedy naleznete postupy a pravidla při REKLAMACI, VÝMĚNĚ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

Zakládáme si na spokojenosti našich zákazníků, a tak reklamace řešíme s nadstandardním vřelým přístupem. Vyřídíme je maximálně rychle, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není uvedeno jinak.

Reklamaci můžete zadat přes formulář, který můžete stáhout: ZDE
Odstoupení od smlouvy můžete zadat přes formulář, který můžete stáhout: ZDE

feedbackREKLAMACE - JAK POSTUPOVAT

I přesto, že jako správní Italové máme srdce na dlani a otevřenou náruč pro každého, rádi bychom vyhověli vždy a všem, ne pokaždé je to však možné. Záruka se nevztahuje na:

  • Závady způsobené používáním zboží v rozporu s pokyny pro údržbu a péči o ně.
  • Opotřebení produktů způsobené běžným používáním nebo používáním v rozporu s pokyny pro údržbu a péči o ně. Jde zejména o opotřebení skla, keramiky, dřeva a kovové konstrukce.
  • Závady vzniklé v důsledku toho, že produkty byly opravovány nebo upravovány jinak než odborným zásahem nebo odborným servisem.


Zboží na reklamaci přijímáme buď OSOBNĚ PO TELEFONICKÉ DOHODĚ nebo KURÝREM na adrese: Bella Umbria Italian Decor, Hradešínská 2007/72, Praha 10 - Vinohrady, 101 00.

Postup pro dodání zboží:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu a předání k nám nedošlo k jeho poškození.

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Popis důvodu reklamace
  • Kontakt na nás /v případě dodání 3. stranou – tedy kurýrní společností/

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Bella Umbria Italian Decor, Ing. Adéla Babišová, Hradešínská 2007/72, Praha 10 – Vinohrady, 101 00, tel: +420 775 074 375.

Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu nebo přes Českou Poštu, zásilky přijímáme pouze na shora uvedené adrese e-shopu prostřednictvím zásilkových kurýrních služeb nebo osobně od kupujícího.

feedbackVRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ - JAK POSTUPOVAT

Na vrácení zboží má zákazník 14 dnů, pokud u produktu není uveden delší časový úsek. 

Reklamace i vrácení zboží řešíme nadstandardně, ideálně osobně s kupujícím. Máme však jednu podmínku. Pokud se rozhodnete zboží vrátit v takto krátkém časovém období, musí být vráceny se všemi ochrannými plasty v originálním balení. Při splnění těchto podmínek rádi rychle zboží vyměníme nerozbalené nebo vrátíme peníze. V případě výměny zboží, si účtujeme pouze nutné náklady spojené dopravou zboží zpět zákazníkovi.

Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit:

Prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu k nám nedošlo k jeho poškození.

Zásilka by měla obsahovat:

  • Doklad o nákupu
  • Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží s číslem účtu
  • Kontakt na Vás /v případě dodání zboží 3. stranou – tedy kurýrní společností/

Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Zásilku pošlete ekonomicky na adresu: Bella Umbria Italian Decor, Ing. Adéla Babišová, Hradešínská 2007/72, Praha 10 – Vinohrady, 101 00, tel: +420 775 074 375.

Neposílejte zásilku, jako službu Balík na Poštu nebo přes Českou Poštu, zásilky přijímáme pouze na shora uvedené adrese e-shopu prostřednictvím zásilkových kurýrních služeb nebo osobně od kupujícího.

► Pokud si něčím nejste jistí, zavolejte nám na telefonní číslo: +420 775 074 375 nebo nám zašlete e-mail na info@bellaumbria.cz nebo adela@bellaumbria.cz

Razíme heslo, že všechno se dá řešit a vyřešit, a proto jsme připraveni vám pomoct s jakýmkoliv problémem nebo dotazem.

Ciao, amici!

Bella Umbria Italian Decor